13.1.2009

thank you stars.


Moi ja anteeksi! Anteeksia olen saanut viimeaikoina kuluttaa oikein kunnolla, mutta ehkä kyllä ihan tarkoituksellakin. Olen huomannut sen, että osaan olla kamala tyttö joskus. Mutta se, millä tavalla oon kamala, on sitten asia erikseen. On vähän kamalaa, mitä kaikkea sitä kuulee itsestään puhuttavan. Ne puhuu niinku tuntisivat oikeasti, vaikka eivät varmasti koskaan ole edes tavanneet. Kaverin kaverin serkun koiran postilaatikko on joskus ollut samassa paikassa ja nähnyt "jotain", mistä sitten kasvaa vitunmoinen huhu. Mien tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa. Olen tosin päättänyt, etten enää vaivaudu edes uhraamaan pienintäkään ajatusta ko. jutuille. Puhukoot perkeleet, jos eivät muuta tekemistä keksi.

Mutta. Eipä tässä oikein muuta sanomista ole! Olen tässä vähän käynyt koulua sivussa ja sitten mietiskellyt tulevaisuutta. Syksyllä on todellakin se muutto Helsinkiin. Raha-asioita silmälläpitäen ois vähän pakko "hakea johonkin opiskelemaan". Voishan tuota hakea, mutta aattelin sen verran katella kuitenkin, että paikat ois semmosia mihin ei varmasti pääsis. Välivuosi on edelleen tarkoitus pitää. Harmi, jos sitten pääseekin johonkin. Täytyy pitää huoli, ettei oo sitä hätää. Uus elämä siellä etelässä on kuitenkin sitten! Pitää vielä vähän huolehtia nuo rahahommat kuntoon. Se on ainoa, joka jänskättää. Paitsi ainahan sitä voi mennä johonki Alepan kassalle, jos tulee hätä!

Pään sisällä on ollut melekosta myrskyä. Olen edelleen kovasti tykästynyt ja rakastunut, mikä pitää minut näissä päivissä vielä vahvasti mukana. En kyllä tiiä mitä tekisin ilman. Se on kuulkaas pojat ihmeellistä kuinka yks hassu ihminen voi vaikuttaa elämään näinkin paljon!

On muuten kova tatuleerauskuume taas. Rahatilanne tosin ottaa vastaan. Nyt on tosin aikaa suunnitella ja katella, mitä sitä seuraavaks ottais! Niinku allaolevasta kuvasta näkee, minun käsivarsi vaatii mustetta ja palion. Otin tuossa viikko sitten myös kieleen nappulan. Njänjänjää mitähän sitä muuta. Eipä mulla kai muuta! Tuossa alimmassa kuvassa on muuten vähän sitä minun uusinta tatuointia, jos en oo siitä kuvaa vielä nakellut tänne. Oon mie kai. No mut tuleepahan kuiten.

Ei kommentteja: