29.10.2008

i'll play pretend that every day i miss you less.

Moie.

Tuntuu jotenkin älyttömän vaikealta alkaa kirjoittamaan tähän yhtään mitään tänään.

Aahm mutta! Meillä onkin perjantaina Halloween-juhlat, enkä millään jaksais odottaa. Oon vähän innoissani. Oon ostanu Tiimarista vähän asustettakin! Ja oon varma, että musta tulee pikkasen pelottava ilmestys.

Tänään mietin just sitä, että on ihan mukavaa huomata löytäneensä vähän kavereita tuolta koulustakin, täältä Sallasta. Suurin osa mun kavereista liittyy tavalla tai toisella musiikkijuttuihin. Bändin kautta on löytynyt niin monta hienoa ihmistä, ettette edes usko. Ja elämäni parhaat hetket oon ehottomasti kokenut bändireissuilla. Kuitenki, tämän viimeisen vuoden aikana sitä on jotenkin alkanut tutustua vähän näihin oman luokan ihmisiin. Nyt siis kun oon lukion viimeisellä vuodella. Meni siihen vähän pitkä aika kyllä! Tähän asti ollaan Hennan kanssa kuitenkin pyöritty lähinnä vaan kahdestaan. Joukko iloinen on vähän ottanut ja kasvanut. Mikä on ihan kivaa.

Tänään erehdyin katsomaan pankkitilini tilanteen. Hopotihoi, olin saanut vähän rahan paskaa ja aattelin kuluttaa sitä vähän turhuuksiin. Aattelin ostaa jonkinlaisen pelikonsolin! Tai siis, miten se sanotaan. Niitä kun on semmosia möllyköitä, joita pelataan ja se kytketään telkkariin. Tietsikalla ei oo niin hauskaa pelata. Ja se voi olla ihan kivaa ajankulua. Sotapelit on ihan mukavia. Eikä tuo kommentti tarkoita sitä, että tykkäisin muuten sellasesta touhusta. Kyllä se on kuitenkin niin, että pelit, musiikki, elokuvat ja todellisuus pitää pitää erossa toisistaan. On naurettavaa ajatella, että ihminestä tulee paha, kun kattoo vähän tappoelokuvia ja pelaa pelejä.

Nii. Mulla on oikeus ostaa Äksboksi :(
(Tuossa tuli muuten blogini ensimmäinen hymiö.
Päätin alkaa vähentämään hurjasti hymiöilyä,
sillä olenhan jo 18-vuotias ja maksan veroja)

Heh heh.

i know it hurts - my kind of violence.

Ei kommentteja: